Hoe kan ik een verhuismail opnieuw laten versturen?
Wanneer je een domeinnaam verhuist waarvoor een bevestiging per e-mail nodig is, wordt de verhuismail automatisch verzonden naar het e-mailadres dat als administratief contact staat geregistreerd bij je huidige provider. In deze e-mail staat een link waarmee de verhuizing moet worden bevestigd.
Als je de verhuismail niet hebt ontvangen of opnieuw wilt laten versturen, controleer dan eerst het volgende:
- Controleer je e-mailmap: Soms komt de verhuismail in de spam- of reclamefolder terecht.
- Controleer het e-mailadres: De verhuismail wordt verstuurd naar het e-mailadres dat bij je huidige provider als administratief contact is ingesteld.
Is de e-mail nog steeds niet zichtbaar? Neem dan contact op met je huidige provider om na te gaan welk e-mailadres in de WHOIS-gegevens staat geregistreerd.
Heb je nog vragen over het opnieuw versturen van een verhuismail?
Neem gerust contact op met onze supportafdeling. Wij staan klaar om je verder te helpen.