بارگذاری ...
URL.nl logo URL.nl
Persian
  • arabic flag العربية
  • azerbaijani flag Azerbaijani
  • catalan flag Català
  • chinese flag 中文
  • croatian flag Hrvatski
  • czech flag Čeština
  • danish flag Dansk
  • dutch flag Nederlands
  • english flag English
  • estonian flag Estonian
  • farsi flag Persian
  • french flag Français
  • Deutsch
  • hebrew flag עברית
  • hungarian flag Magyar
  • italian flag Italiano
  • macedonian flag Macedonian
  • norwegian flag Norwegian
  • portuguese-br flag Português
  • portuguese-pt flag Português
  • romanian flag Română
  • russian flag Русский
  • spanish flag Español
  • swedish flag Svenska
  • turkish flag Türkçe
  • Українська
  • 0
    ثبت نام کنید Aanmelden
    ExtendReduce
    Dashboard Mijn Domeinnamen Domeinnaam Registreren Domeinnaam Verhuizen Kennisbank Support Tickets
    ورود کاربر
    مرکز آموزش
    1. اعضا
    2. مرکز آموزش
    3. DNS
    4. Waarom zijn mijn DNS-wijzigingen nog niet zichtbaar?
    دسته بندی ها
    • DNS
      25
    • Domein Verhuizen
      15
    • Domeinregistratie
      66
    • Nameservers
      7
    • Overige vragen
      9
    • SSL
      7
    ابر تگ ها
    پشتیبانی
    • پشتیبانی
    • اخبار
    • مرکز آموزش
    • دانلود فایل
    • وضعیت شبکه
    • ارسال تیکت پشتیبانی
    Waarom zijn mijn DNS-wijzigingen nog niet zichtbaar?
    پرینت

    Wanneer je via het controlepaneel de DNS-instellingen aanpast, worden deze binnen enkele minuten doorgevoerd op onze nameservers. Vervolgens moet het internet deze wijzigingen verwerken en wereldwijd doorvoeren.

    Het proces van het updaten van DNS-records kan maximaal 24 uur duren. Dit komt doordat externe systemen tijd nodig hebben om de nieuwe gegevens op te nemen. Meestal zie je de wijzigingen echter al eerder actief worden.

    Zie je na 24 uur nog steeds geen resultaat? Controleer dan de volgende punten:

    • Heb je de instellingen van je domein aangepast of per ongeluk de standaardinstellingen gewijzigd?
      Standaardinstellingen hebben alleen invloed op nieuwe domeinen die je registreert. Voor bestaande domeinen in je controlepaneel moet je de instellingen specifiek voor die domeinen aanpassen. Hier vind je meer informatie over DNS en nameservers.

    • Gebruik je de standaard nameservers van URL.nl?
      Als je externe nameservers gebruikt, werken de wijzigingen die je in ons controlepaneel maakt niet. Je moet in dat geval de DNS-instellingen rechtstreeks op de externe nameservers aanpassen.
      Wil je de DNS-instellingen via ons platform beheren? Controleer dan of je de standaard nameservers van URL.nl hebt geactiveerd. In deze handleiding lees je hoe je dat doet.

    آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

    0 کاربر این را مفید یافتند (0 نظرات)

    مقالات مربوطه

    پربازدید ترین

    Wat zijn DNS en nameservers?

      In dit artikel leggen we uit hoe DNS en nameservers werken bij domeinnamen. Daarnaast...

    Hoe kan je een A-record instellen?

    Hoe stel je een A-record in voor je domein? Een A-record wordt gebruikt om een (sub)domein te...

    Hoe stel je een CNAME-record in?

    Een CNAME-record instellen Een CNAME-record (Canonical Name) wordt gebruikt om een subdomein...

    Hoe stel je een MX-record in voor je domein?

    Hoe stel je een MX-record in voor je domein? Een MX-record (Mail Exchange) bepaalt welke...

    Hoe stel je een SPF-record in?

    Hoe stel je een SPF-record in voor je domein? Een SPF-record (Sender Policy Framework) is een...

    تمامی حقوق برای © 2025 URL.nl. محفوط می باشد.
    بارگذاری ...
    بارگذاری ...
    انتخاب زبان
    العربية
    Azerbaijani
    Català
    中文
    Hrvatski
    Čeština
    Dansk
    Nederlands
    English
    Estonian
    Persian
    Français
    Deutsch
    עברית
    Magyar
    Italiano
    Macedonian
    Norwegian
    Português
    Português
    Română
    Русский
    Español
    Svenska
    Türkçe
    Українська

    ایجاد گذرواژه

    لطفاً برای طول گذرواژه عددی بین 8 تا 64 وارد کنید