Laster...
URL.nl logo URL.nl
Norwegian
  • arabic flag العربية
  • azerbaijani flag Azerbaijani
  • catalan flag Català
  • chinese flag 中文
  • croatian flag Hrvatski
  • czech flag Čeština
  • danish flag Dansk
  • dutch flag Nederlands
  • english flag English
  • estonian flag Estonian
  • farsi flag Persian
  • french flag Français
  • Deutsch
  • hebrew flag עברית
  • hungarian flag Magyar
  • italian flag Italiano
  • macedonian flag Macedonian
  • norwegian flag Norwegian
  • portuguese-br flag Português
  • portuguese-pt flag Português
  • romanian flag Română
  • russian flag Русский
  • spanish flag Español
  • swedish flag Svenska
  • turkish flag Türkçe
  • Українська
  • 0
    Registrer Aanmelden
    ExtendReduce
    Dashboard Mijn Domeinnamen Domeinnaam Registreren Domeinnaam Verhuizen Kennisbank Support Tickets
    Kunde innlogging
    Kunnskapsbase
    1. Kundeområdet
    2. Kunnskapsbase
    3. Domein Verhuizen
    4. Ik kan mijn gTLD-domein niet verhuizen
    Kategorier
    • DNS
      25
    • Domein Verhuizen
      15
    • Domeinregistratie
      66
    • Nameservers
      7
    • Overige vragen
      9
    • SSL
      7
    Tag-sky
    Støtte
    • Brukerstøtte
    • Driftsmeldinger
    • Kunnskapsbase
    • Nedlastinger
    • Nettverksstatus
    • Ny henvendelse
    Ik kan mijn gTLD-domein niet verhuizen
    Skriv ut

    Ik kan mijn gTLD-domein niet verhuizen

    Wil je je gTLD-domeinnaam verhuizen, maar lukt het niet? Dan kan er een beperking actief zijn op je domein waardoor de verhuizing wordt geblokkeerd. Dit heet een 'transferlock'.

     

    Hoe weet ik of er een transferlock actief is?

    Je kunt dit controleren door de WHOIS-gegevens van je domeinnaam op te zoeken. Als je domein de status 'ClientTransferProhibited' of 'ServerTransferProhibited' heeft, dan is er een transferlock actief.

     

    Mijn domein verhuizen naar URL.nl

    Wil je je domein naar URL.nl verhuizen en zie je dat er een transferlock actief is? Dan kan de verhuizing nog niet plaatsvinden. Neem contact op met je huidige provider om na te gaan wat de status is en wanneer de verhuizing wél mogelijk is.

     

    Mijn domein verhuizen naar een andere provider

    Wil je je domein van URL.nl naar een andere provider verhuizen en zie je een transferlock? Dan kan dit om twee redenen zijn:

     

    60 dagen transferlock

    ICANN, de organisatie die gTLD's beheert (.com, .net, .info, etc.), heeft een regel ingesteld die bepaalt dat een gTLD-domein 60 dagen niet kan worden verhuisd na:

    • Een nieuwe registratie
    • Een verhuizing naar een andere provider
    • Een wijziging van de houdergegevens

     

    Transferlock door een houderwijziging

    Soms kan een transferlock worden verwijderd als deze is ingesteld na een wijziging van de houdergegevens. Als je provider dit ondersteunt, ontvang je na de wijziging een e-mail met een link om de lock op te heffen. Deze link is 14 dagen geldig. Niet alle providers bieden deze mogelijkheid.

     

    Transferlock door registratie of verhuizing

    Als de transferlock is ingesteld na registratie of verhuizing, dan is deze niet te verwijderen. De enige optie is om 60 dagen te wachten. Je huidige provider kan je laten weten wanneer de lock verloopt.

    Staat je domein bij URL.nl? Neem dan contact op met onze supportafdeling, zodat wij kunnen controleren wanneer je de verhuizing kunt uitvoeren.

     

    Handmatige transferlock

    Sommige domeinen kunnen handmatig een transferlock hebben om te voorkomen dat ze zonder toestemming worden verhuisd. Als je domein een transferlock heeft en je wilt deze opheffen, neem dan contact op met de supportafdeling.

     

    Heb je nog vragen over het verhuizen van je gTLD-domein?

    Neem gerust contact op met onze supportafdeling. Wij staan klaar om je verder te helpen.

    Var dette svaret til hjelp?

    0 brukere syntes dette svaret var til hjelp (0 Stemmer)

    Relaterte artikler

    Mest populære

    Hoe verhuis je een domeinnaam naar een andere provider?

    Hoe verhuis je een domeinnaam naar een andere provider? Als je jouw domeinnaam wilt overzetten...

    Waarom krijg ik de melding 'Command failed; Could not find enough contact information'?

    Waarom krijg ik de melding 'Command failed; Could not find enough contact information'? Deze...

    Hoe kan ik een verhuismail opnieuw laten versturen?

    Hoe kan ik een verhuismail opnieuw laten versturen? Wanneer je een domeinnaam verhuist waarvoor...

    Hoe vraag ik een autorisatiecode (EPP-code of token) op voor mijn domein?

    Hoe vraag ik een autorisatiecode (EPP-code of token) op voor mijn domein? Voor de meeste...

    Hoe verhuis ik een .amsterdam-domeinnaam?

    Hoe verhuis ik een .amsterdam-domeinnaam? Het verhuizen van een .amsterdam-domeinnaam werkt...

    Kopirett © 2025 URL.nl. Alle rettigheter er reservert.
    Laster...
    Laster...
    Velg språk
    العربية
    Azerbaijani
    Català
    中文
    Hrvatski
    Čeština
    Dansk
    Nederlands
    English
    Estonian
    Persian
    Français
    Deutsch
    עברית
    Magyar
    Italiano
    Macedonian
    Norwegian
    Português
    Português
    Română
    Русский
    Español
    Svenska
    Türkçe
    Українська

    Generer passord

    Vennligst skriv inn et tall mellom 8 og 64 tegn for passordlengden