se încarcă...
URL.nl logo URL.nl
Română
  • arabic flag العربية
  • azerbaijani flag Azerbaijani
  • catalan flag Català
  • chinese flag 中文
  • croatian flag Hrvatski
  • czech flag Čeština
  • danish flag Dansk
  • dutch flag Nederlands
  • english flag English
  • estonian flag Estonian
  • farsi flag Persian
  • french flag Français
  • Deutsch
  • hebrew flag עברית
  • hungarian flag Magyar
  • italian flag Italiano
  • macedonian flag Macedonian
  • norwegian flag Norwegian
  • portuguese-br flag Português
  • portuguese-pt flag Português
  • romanian flag Română
  • russian flag Русский
  • spanish flag Español
  • swedish flag Svenska
  • turkish flag Türkçe
  • Українська
  • 0
    Înregistrare Aanmelden
    ExtendReduce
    Dashboard Mijn Domeinnamen Domeinnaam Registreren Domeinnaam Verhuizen Kennisbank Support Tickets
    Autentificare
    Biblioteca de cunoștințe
    1. Portal clienți
    2. Biblioteca de cunoștințe
    3. Domein Verhuizen
    4. Hoe kan ik een verhuismail opnieuw laten versturen?
    Categorii
    • DNS
      25
    • Domein Verhuizen
      15
    • Domeinregistratie
      66
    • Nameservers
      7
    • Overige vragen
      9
    • SSL
      7
    Etichete cloud
    Asistență
    • Tichetele mele
    • Anunțuri
    • Biblioteca de cunoștințe
    • Fișiere
    • Starea sistemelor
    • Deschide Tichet
    Hoe kan ik een verhuismail opnieuw laten versturen?
    Tipărire

    Hoe kan ik een verhuismail opnieuw laten versturen?

    Wanneer je een domeinnaam verhuist waarvoor een bevestiging per e-mail nodig is, wordt de verhuismail automatisch verzonden naar het e-mailadres dat als administratief contact staat geregistreerd bij je huidige provider. In deze e-mail staat een link waarmee de verhuizing moet worden bevestigd.

    Als je de verhuismail niet hebt ontvangen of opnieuw wilt laten versturen, controleer dan eerst het volgende:

    • Controleer je e-mailmap: Soms komt de verhuismail in de spam- of reclamefolder terecht.
    • Controleer het e-mailadres: De verhuismail wordt verstuurd naar het e-mailadres dat bij je huidige provider als administratief contact is ingesteld.

    Is de e-mail nog steeds niet zichtbaar? Neem dan contact op met je huidige provider om na te gaan welk e-mailadres in de WHOIS-gegevens staat geregistreerd.

     

    Heb je nog vragen over het opnieuw versturen van een verhuismail?

    Neem gerust contact op met onze supportafdeling. Wij staan klaar om je verder te helpen.

    Răspunsul a fost util?

    0 utilizatori au considerat informația utilă (0 Voturi)

    Articole similare

    Cele mai populare articole

    Hoe verhuis je een domeinnaam naar een andere provider?

    Hoe verhuis je een domeinnaam naar een andere provider? Als je jouw domeinnaam wilt overzetten...

    Waarom krijg ik de melding 'Command failed; Could not find enough contact information'?

    Waarom krijg ik de melding 'Command failed; Could not find enough contact information'? Deze...

    Hoe vraag ik een autorisatiecode (EPP-code of token) op voor mijn domein?

    Hoe vraag ik een autorisatiecode (EPP-code of token) op voor mijn domein? Voor de meeste...

    Hoe verhuis ik een .amsterdam-domeinnaam?

    Hoe verhuis ik een .amsterdam-domeinnaam? Het verhuizen van een .amsterdam-domeinnaam werkt...

    Wat te doen als je huidige registrar niet meewerkt aan de verhuizing?

    Wat te doen als je huidige registrar niet meewerkt aan de verhuizing? Een provider is verplicht...

    Copyright © 2025 URL.nl. Toate drepturile rezervate.
    se încarcă...
    se încarcă...
    Limba
    العربية
    Azerbaijani
    Català
    中文
    Hrvatski
    Čeština
    Dansk
    Nederlands
    English
    Estonian
    Persian
    Français
    Deutsch
    עברית
    Magyar
    Italiano
    Macedonian
    Norwegian
    Português
    Português
    Română
    Русский
    Español
    Svenska
    Türkçe
    Українська

    Generare Parolă

    Vă rugăm să introduceți un număr între 8 și 64 caractere pentru lungimea parolei